فرماندار بناب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در این ایام 30 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 150 ملیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: امسال چهل و یکمین سالگرد پروزی انقلاب را همزمان با سراسر کشور در این شهرستان جشن می گیریم و عزم خود را جذم خواهیم کرد تا برنامه های گام دوم انقلاب را به نحوه احسن پیاده کنیم.

فرماندار بناب با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در ایام الله دهه فجر در بناب گفت: امسال به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ۳۰ پروژه مختلف عمرانی با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان کلنگ زنی و یا افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به برگزاری رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بناب همزمان با سراسر کشور گفت: دیروز لیست نهایی کاندیداهای صلاحیت شده شهرستان از طریق فرمانداری بناب اعلام شد که با اضافه شدن یک نفر به لیست قبلی در مجموع ۶ نفر در این انتخابات کاندید خواهند بود.

وی تصریح کرد: کاندیداها رد صلاحیت شده همچنان در برخی موارد می توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان بدهند اما با توجه به اطلاعات و نحوه عدم احراز صلاحیت این افراد در این شهرستان احتمال اینکه کسی به این لیست افزوده شود بسیار ضعیف است اما تا پایان هفته جاری با توجه زمان نقل و انتقالات انتخاباتی می توان شاهد افزوده شدن کاندید جدید به لیست نهایی بود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه تبلیغات رسمی و قانونی کاندیداهای مجلس یازدهم از ۲۳ بهمن لغایت اول اسفند شروع خواهد شد، خاطر نشان کرد: انجام هر گونه تبلیغات خارج از زمان قانونی ذکر شده خلاف قانون است که این موضوع را به کاندیداهای محترم در این شهرستان اطلاع رسانی کرده ایم.

وی افزود: در راستای حراست از انتخابات و برگزاری این رویدا سیاسی مهم در این شهرستان قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در فرمانداری بناب تشکیل شده است که تمامی اعمال و رفتارهای انتخاباتی در این قرارگاه بررسی و با تخلفاتی مانند خرید و فروش رای و غیره طبق قانون برخورد خواهد شد.

رفیعی با بیان اینکه در روز دوم اسفند ۱۱۲ صندوق رای گیری در سطح شهرستان مستقر خواهد شد، گفت: در این روز ۴ قرارگاه اطلاعاتی که تلفیقی از نیروهای نظامی، اطلاعاتی و برگزار کننده انتخابات هستند در سطح شهرستان به صورت سیار کار بررسی و نظارت بر انتخابات را انجام خواهند داد.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه در روز رای گیری تمامی ورود و خروج های شهرستان تحت کنترل هستند، گفت: قطعا در ورودی های شهرستان تمامی تحرکات شرکت های حمل و نقل مورد بررسی قرارخواهد گرفت و با اتوبوس ها و سایر وسایل نقلیه عمومی که بدون دفترچه مسافرتی تردد کنند، برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات تبلیغاتی انتخباتی در مساجد و اماکن عمومی تا ۲۳ بهمن خلاف قانون و در هفته رسمی تبلیغات تنها با مجوز امکان پذیر است، گفت: اگر هئیت امنای مساجد اجازه برگزاری این طور جلسات را بدهند طبق قانون از طریق نهادهای مربوطه به دادگستری معرفی خواهند شد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان استفاده سیاسی و انتخاباتی از پروژه پل میدان معلم در انتخابات پیش رو را غیر معقول دانست و گفت: این پروژه بزرگ همچنان تحت نظارت پیمانکار شروع بکار کرده است و هنوز تحویل مسئولان شهرستان نشده و هر گونه نقص در این پروژه توسط پیمانکار برطرف خواهد شد که البته با توجه به عظمت پروژه برخی نواقص کاملا طبیعی هستند.

انتهای پیام/ داود زیبائی