ظهر امروز مسئولان شهرستان بناب به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در دفتر امام جمعه بناب حضور پیدا کرده و در خصوص مسائل شهرستان با ایشان گفتگو کردند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در طول این ایام همانند سالیان گذشته برنامه های فرهنگی و اجتماعی مختلفی با همکاری و مشارکت تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن یادآوری مجدد رشادت ها و از خودگذشتگی های سردار رسید اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: با توجه به همزمان بودن مراسم چهلم این سردار با ۲۲ بهمن ماه که خود دارای نکات معنا داری است مراسم چهلم این شهید اسلام را کمی زودتر برگزار خواهیم کرد که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

سرهنگ عمران دوستی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب از هر راه و ابزاری برای فشار بر این کشور استفاده می کنند، تصریح کرد: از عموم مردم شریف و ولایتمدار شهرستان بناب انتظار داریم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور گسترده ای داشته باشند تا دشمنان ناامید شوند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی با اشاره به برخی از جملات امام خمینی (ره) پس از ورود به کشور در سال ۵۷ گفت: ایشان این انقلاب را تشکیل دادند تا ما بر روی پای خود بیایستم و آمریکا و سایر کشورهای بیگانه را از این کشور بیرون کنیم.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران به کشوری قدرتمند تبدیل شده است و کسی جرات زورگویی و مداخله در امورات این کشور را ندارد بنابراین همه وظیفه داریم راه امام راحل و اهدافش را دنبال کنیم.

امام جمعه بناب مردم را صاحبان اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: این ملت ۴۱ سال است که در کنار انقلاب ایستاده اند و با تمام سختی ها و فشارهای نظامی و اقتصادی دشمنان همچنان از انقلاب خود حمایت می کنند که مسئولان می بایست قدر این ملت را بدانند.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی تصریح کرد: حالا مسئولان و مدیران کشور در هر پست و سمتی می بایست خود را خادم مردم بدانند و در عمل به این ملت شریف و قدرشناس خدمتگذاری کنند.

امام جمعه بناب در پایان حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه مردم خود از اهمیت این روز مطلع هستند و قطعا همانند سال های گذشته در این راهپیمایی حضور فعال خواهند داشت.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی