فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به پیشرفت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: قبل از انقلاب تنها در مرگ و میر کودکان و مادران باردار در دنیا مقام اول را داشتیم.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: امسال شاهد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و این همان چیزی است که دشمنان را رنج می دهد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به وضیعت کشور در سال های قبل از انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب ما کشوری وابسته و محتاج به کشورهای بیگانه بودیم و تنها در حوزه مرگ و میر کودکان و مادران باردار مقام اول را در سطح جهان داشتیم.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی تنها برخی از شهرها آن هم در وسعت کمی از امکانات و رفاه عمومی برخوردار بودند اما امروز به برکت انقلاب و البته از خودگذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت  دورترین روستاهای مرزی کشور از نعمت آب، برق، گاز و غیره برخوردار هستند.

سرهنگ دوستی با تاکید بر اینکه امروز کشور ایران از قدرت های دنیا محسوب می شود، تصریح کرد: با وجود تمامی فشارهای سیاسی و تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش ما در تمام عرصه علمی، صنعتی، سیاسی و نظامی رشد بسیار چشمگیری داشته ایم و در منطقه و جهان تاثیر گذار هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به رشادت و نقش مهم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت در منطقه و کشور، گفت: این سردار تمام نقشه های آمریکا را نقش بر آب کرد و آن ها بی شرمانه و در کمال حقارت این سردار اسلام را ترور کردند.

وی افزود: ایران پس از شهادت این سردار با موشک های بالستیک خود مهم ترین نقاط نظامی آمریکا در شور عراق را با خاک یکسان کرد تا نه تنها قدرت نظامی خود را به جهانیان نشان دهد بلکه با این کار حیثیت آمریکا را خدشه دار کند.

سرهنگ دوستی در پایان حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهم دانست و گفت: از عموم مردم ولایتمدار شهرستان انتظار داریم همانند سال های گذشته در این راهپیمایی حضور با شکوهی داشته باشند.

انتهای پیام/ داود زیبائی