صبح امروز مسکن خانواده دارای 3 عضو معلول تحت پوشش بهزیستی بناب همزمان با سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان  مسکن خانواده دارای ۳ عضو معلول تحت پوشش بهزیستی بناب افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این خانواده با داشتن ۳ معلول تحت حمایت کامل اداره بهزیستی هستند، گفت: برابر قوانین و اختیارات به این خانواده کمک های نقدی و غیر نقدی می شود.

درنا درخشی با اشاره به ساخت مسکن برای این خانواده گفت: بهزیستی ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۶۰ میلیون ریال کمک از محل مشارکت های مردمی جهت احداث این خانواده کمک کرده است و تمامی انشعابات این منزل به همکاری ادارات برق، آب و گاز به صورت کاملا رایگان نصب شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح امروز به صورت همزمان هزار ۶۷۳ واحد مسکونی در سراسر کشور به چنین خانواده هایی واگذار شد، تصریح کرد: در استان آذربایجان شرقی ۳۶ منزل واگذار گردید که در شهرستان بناب یک واحد به صورت ویدیو کنفرانس و با دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

وی در پایان از کمک بهزیستی بناب جهت اشتغال این خانواده خبر داد و گفت: طبقه پایین این منزل طوری طراحی شده است تا بتوان در آن قالیبافی انجام داد و در راستای شروع کار و خرید وسایل قالیبافی به این خانواده ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال داده شده است.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی