مردم ولایتمدار شهرستان بناب همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه با مردم سراسر کشور با حضور با شکوه خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان دادند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در حاشیه این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهارداشت: دهه مبارک فجر عید انقلاب اسلامی محسوب می شود و باید هر ساله این انقلاب الهی و مردمی را که با خون شهدا حفظ شده است را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی به کشوری قدرتمند و تاثیر گذار در منطقه و جهان تبدیل شده است، گفت: آمریکا و سایر دشمنان اسلام از ظهور چنین قدرتی به شدت هراس دارند و می دانند انقلاب اسلامی در مقابل زورگویی های آن ها ایستادگی و از حق خود و سایر کشورهای اسلامی دفاع خواهد کرد.

وی انقلاب اسلامی ایران را مشعل عزت و مقاومت در جهان عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به کشورهای جهان آموخت در مقابل ظلم و زورگویی ایستادگی و از خود دفاع کنند و اجازه ندهند کشورهای بیگانه برای آن ها تصمیم گیری کنند.

سرهنگ عمران دوستی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی با اقدامات خود در منطقه، آمریکا و سایر متحدانش بخصوص رژیم غاصب اسرائیل را مایوس کرده بود و آن ها در اقدامی غیر اخلاقی و ناجوانمردانه این سردار اسلام را به شهادت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: خون سردار سلیمانی وحدت و یکپارچگی در منطقه را به وجود آورده است و قطعا جبهه مقاومت قوی تر از گذشته راه سردار سلیمانی و شهدای همرزمش را ادامه و دشمنان اسلام بخصوص آمریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به انتقام خون شهید سلیمانی توسط انقلاب اسلامی ایران گفت: چنین سیلی نظامی آن هم با موشک های نقطه زن با برد هزاران کیلومتری حیثت آمریکا را به باد داد و آن ها با همه ادعا نتوانستند حتی مانع اصابت یک موشک به اهداف پیش بینی شده بشوند و این نشان از ضعف آن ها بود.

سرهنگ عمران دوستی در پایان با اشاره با اهمیت حضور مردم در اتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت این انقلاب، انتخابات مجلس توسط خود مردم انجام می شود بنابرین مردم باید در این انتخابات کاندیدی را روانه مجلس قانون گذار کنند که شجاع و دشمن ستیز باشد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی