فرماندار بناب از اسقرار 112 صندوق جمع آوری رای در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این دوره از انتخابات 30 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات را برگزار خواهند کرد.

امین رفیعی صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، از آمادگی کامل شهرستان بناب جهت برگزاری هر چه بهتر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این دوره ۳ هزار نفر از عوامل اجرایی، انتظامی و بازرسی کارهای مربوط به برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد.

فرماندار بناب از شروع رای گیری یازدهمین دوره انتخابات از ساعت ۸ صبح جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در شهرستان بناب خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۱۲ صندوق جمع آوری رای در نقاط مختلف شهرستان برپا خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه سه گذر واژه سلامت انتخابات، حضور حداکثری و امنیت انتخابات برای فرمانداری بناب بسیار مهم است، تصریح کرد: در طول برگزاری رای گیری با هر گونه تخلفی که بخواهد قوانین را بر هم بزند برخورد قاطع خواهیم داشت.

وی در پایان حضور حداکثری مردم ولایتمدار شهرستان بناب در پای صندوق های رای را مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به فشارهای سیاسی دشمنان که تمام تلاش خود در جهت عدم حضور پر رنگ مردم در انتخابات انجام می دهند مردم میبایست به دور از هر گونه نگاه سیاسی پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و مشتی محکم بر دشمنان انقلاب و نظام بزنند.

انتهای گزارش/ داود زیبائی