فرماندار بناب با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان فرد مبتلا به کرونا نداریم گفت: تنها با هدف پیشگیری از این ویروس تمامی مراکز آموزشی بناب تا پایان هفته تعطیل هستند.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی ظهر امروز در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان بناب با تاکید بر اینکه تا به این لحظه فرد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان شرقی و شهرستان بناب وجود ندارد، اظهار داشت: طی چند روز گذشته چند نفر مشکوک به کرونا شناسایی شدند اما پس از انجام آزمایشات تکمیلی جواب همه آن ها منفی بود.

فرماندار بناب با بیان اینکه مدارس، دانشگاه ها و تمامی مراکز آموزشی سطح شهرستان تاپایان هفته تعطیل هستند، تصریح کرد: علت این تصمیم تنها پیشگیری می باشد چراکه در صورت وجود این ویروس تجمعات می توانند خطرناک باشند.

وی در خصوص تعطیلی سایر اماکن و عمومی دیگر گفت: طبق تصمیم گرفته شد در شورای تامین شهرستان تمامی مسابقات ورزشی، مراسمات، و غیره تعطیل هستند و به هیات امنای مساجد گفته ایم از دادن چایی و سایر پذیرایی ها تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

رفیعی از تعطیلی قهوه خانه های سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: این تصمیم با تایید دادستان بناب اجرایی می شود و این اماکن طبق قانون می بایست تا اطلاع ثانوی از بازکردن قهوه خانه ها خودداری کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب از تشکیل اکیپ بازرسی بازار با همکاری دادستانی خبر داد و گفت: در صورتی که با احتکار ماسک و یا سایر وسایل بهداشتی مواجه شویم با شخص محتکر به شدت برخورد خواهیم کرد.

فرماندار بناب در پایان با تاکید بر اینکه تمامی اخبار مربوط به کرونا تنها از طریق رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: پایگاه های خبری رسمی شهرستان می توانند در این خصوص اطلاعات لازم را از این مرجع دریافت و به مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی