نماینده مردم بناب گفت: درخواست بازشماری آرای حوزه انتخابیه بناب را کردم که در صورت موافقت مسئولین، آرای صندوق‌ها دوباره شمارش شود.

به گزارش انعکاس بناب، ضیاالله اعزازی، نماینده فعلی شهرستان بناب و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار انعکاس بناب با سپاس از حضور مردم در صحنه انتخابات اظهار داشت: از همه ملت ایران برای لبیک‌گویی به پیام رهبر انقلاب صمیمانه سپاس‌گذارم، مهم حضور حداکثری در پای صندوق رای بود که حاصل شد و دشمنان نظام اسلامی را دوباره مایوس کرد.

وی با اشاره به نتیجه انتخابات تصریح کرد: برخی ابهامات در انتخابات وجود داشت، قانون هم برای حل این ابهامات، راه‌کارهایی را پیشبینی کرده است، بنابراین این حق یک کاندیدا است که با توجه به بروز برخی تخلفات، بتواند نسبت به آرای انتخابات از طریق مجاری قانونی اعتراض کند.

اعزازی خاطرنشان کرد: هدف، زیر سوال بردن کل انتخابات نیست، همچنانکه به هیئات اجرای و نظارت اعتماد داریم، موارد اعتراضی خود را هم به آنان ارسال کردیم، درخواست بازشماری آرای حوزه انتخابیه بناب را کردم که در صورت موافقت مسئولین، آرای صندوق‌ها دوباره شمارش شود تا مسائلی که مطرح است برای مردم ایجاد شبهه نکند.

وی با تشکر از همه کسانیکه در انتخابات به او رای دادند یادآور شد: درخواست خود را امروز به فرماندرای ارسال کردیم تا موارد مطروحه بررسی و نتیجه برای بنده و عموم مردم اعلام شود.

انتهای پیام/ش