رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب از شروع گشت های ویژه نوروزی نظارت و کنترل بازار همزمان با سراسر کشور در بناب خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز اکیپ مشترک بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب و تعزیرات حکومتی کار نظارتی و بازرسی خود را با هدف کنترل بازار عید نوروز را با بازرسی از میدان تره و بار بناب رسما شروع کردند.

حبیب خان بابایی در حاشیه این بازرسی اظهار داشت: این طرح نظارتی با هدف بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان از ۵ اسفند ماه شروع شده است و با مشارکت اتاق اصناف،تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت سایر ادارات مربوطه تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب افزود: بازرسان به مدت ۴۵روز نظارت بر بازارها، میدان های میوه وتره‌بار، عرضه میوه و سبزی درسطح شهر، گوشت و سایر موادپروتئینی، سوپر مارکت‌ها، نانوایی‌ها، قنادی و آجیل فروشی‌ها، رستوران ها، سطح شهر را برعهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه قیمت ها در تمام صنف ها به صورت روزانه و با دقت کنترل می شوند، تصریح کرد: پیشگیری و مبارزه با تخلف‌های صنفی وبهداشتی، کنترل ونظارت بر وضعیت بازار کالا وخدمات، جلوگیری از تخلف احتمالی و رسیدگی فوری به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی از اهداف این طرح نظارتی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب در پایان گفت: از عموم همشهریان درخواست داریم درصورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و عدم ارائه صورت حساب از واحدهای صنفی را به تلفن گویای ۱۲۴ اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان بناب اطلاع بدهند تا با متخلفان در کوتاه ترین زمان برخورد شود.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی