فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 9 هزار و 354 عدد انواع موادمحترقه خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ سهراب شفقی اظهار داشت: در راستای مبارزه با عرضه مواد محترقه غیر مجاز، شناسایی ودستگیری آنان در دستور کار عوامل پلیس امنیت عمومی شهرستان بناب قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد :با انجام کار اطلاعاتی ، ماموران امنیت عمومی شهرستان بناب موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی یک نفر را که در زمینه نگهداری و توزیع مواد محترقه غیرمجاز فعالیت می کرد دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹ هزار و ۳۵۴ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد خاطر نشان کرد : در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روزهای سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار یگان های انتظامی شهرستان قرار دارد.

سرهنگ “شفقی” از شهروندان و والدین در خواست کرد: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی، والدین نیز بر رفتار فرزندان خود بویژه در گروههای دانش آموزی و نوجوانان و جوانان نظارت وکنترل داشته باشند تا تا از بروز حوادث تلخ و تلفات جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه پلیس همه روزه و بصورت شبانه روزی آماده جلوگیری از این حوادث است تا در ایام پایانی سال آسایش عمومی شهروندان را تامین کند،تاکید کرد: با هماهنگی مراجع قضائی قطعا” با افراد مخل نظم و امنیت و افرادی که با حرکات غلط و با هدف سودجویی امنیت مردم را به مخاطره می اندازند برخورد خواهد کرد.