فرماندار بناب گفت: از ۲۴ ساعت آینده کنترل تردد در همه شهرها اعمال شود لذا بهتر است افرادی که در مسافرت هستند سریعاً به شهر خود بازگردند .

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی از اعمال ممنوعیت رفت و آمد به شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این محدودیت از ۲۴ ساعت آینده در همه شهرها اعمال شود لذا بهتر است افرادی که در مسافرت هستند سریعاً به شهر خود بازگردند و افرادی که قصد مسافرت داشتند سفر خود را لغو کنند.

وی همچنین تصریح کرد: با اجرای این طرح تنها به افراد ساکن شهرستان #بناب اجازه ورود به شهرستان داده می شود و در صورت تخلف رانندگان نیز خودروهای متخلف یک ماه توقیف شده و مبلغ ۵ میلیون ریال نیز جریمه اعمال خواهد شد.

رفیعی در خصوص گلایه مردم از عدم کنترل ورودی های بناب در روزهای اخیر نیز خاطرنشان کرد: طبق دستور ابلاغ شده جهت رفاه حال افراد مشکوک به #ویروس_کرونا تنها خروجی های هر شهر کنترل می شدند تا در صورت شناسایی هر مورد مشکوک، فرد شناسایی شده در شهر خود بستری شود ولی با اجرای طرح جدید ورودی ها هم کنترل خواهد شد و کلاً ورود و خروج از شهرستان ممنوع خواهد بود.

وی همچنین در انتها با تاکید بر لزوم همکاری مردم و کاسبان واحدهای صنفی در جهت جلوگیری از شیوع این ویروس، تصریح کرد: طی هفته های اخیر در چندین نوبت به واحدهای صنفی متخلف اخطاریه صادر شده که در صورت ادامه این روند واحدهای صنفی متخلف به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد.