فرمانده قرارگاه زیستی شهرستان بناب طی پیامی از تلاشهای گروه های جهادی بسیج و جامعه پزشکی بناب که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش انعکاس بناب، متن پیام به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
“یاربّ یا ربّ یاربّ قَوّعلی خِدمتکَ جَوارحی واشدُد عَلی العَزیمهِ جَوانحی.”

(پروردگارا! اعضاء وجوارح مرا در خدمتت نیرومند کن ودل مرا بر تصمیم قادر فرما).

سپاه و بسیج در برابر فقر، حوادث، بلایا و هر چیزی که بخواهد به ملت ایران آسیب بزند، با اطاعت از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی موظف است که در میدان مرکزی این حوادث و در خطوط مقدم و لحظه‌های ابتدایی حادثه حضور یابد.

از روز نخست آغاز شیوع بیماری کرونا، همه ظرفیت‌های سپاه و بسیج شهرستان را به صحنه آوردیم و تا قطع زنجیره کرونا بصورت شبانه روزی پایکار و در کنار مردم عزیز بناب خواهیم بود.

پاسداران و بسیجیان ۲۴ ساعته بصورت تیمی، معابر و محله ها و بازار و روستاهای شهرستان را ضدعفونی می کنند و در ایجاد کارگاههای تولید ماسک و کاور و لباس مخصوص برای کادر درمانی و نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا و غربالگری و شناسایی مبتلایان جهت ارائه خدمات و راهنمایی و معرفی به مراکز درمانی نقش ایفا می کنند.

تا این لحظه هیچ بیمار رها شده‌ای در شهرستان وجود نداشته است.

از زحمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بسیج طلاب و روحانیون، شهرداری و آتش نشانی، صنعت و معدن و اصناف، مخصوصا بسیجیان جان برکف که با قرارگاه زیستی شهرستان همکاری نموده اند تقدیر و تشکر می نمایم.

ان شاءالله با حول و قوه الهی و عنایات ویژه حضرت ولیعصر(عج) و متولیان و مسئولین امر و همکاری مردم شریف بناب، به زودی بر ویروس کرونا غلبه خواهیم کرد.

سرهنگ پاسدار عمران دوستی
فرمانده قرارگاه زیستی شهرستان بناب

انتهای پیام/ش