فرماندار بناب از همکاری مردم بناب از طرح فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

امین رفیعی در گفتگو با خبرنگار #انعکاس_بناب با اشاره به همراهی مردم در ۱۳ بدر امسال در جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: جا دارد از همکاری صمیمانه مردم عزیز بناب با طرح فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با کرونا صمیمانه قدردانی نمایم .

وی افزود: اینکه مردم شهرستان به هشدارها توجه کردند و در ۱۳ بدر در خانه ماندند، برای همه دست اندر کاران و زحمت کشان مبارزه با کرونا موجب دلگرمی هست.

رییس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان بناب تاکید کرد: از نیروهای نظامی و انتظامی، پلیس راه و راهور، هلال احمر، راهداری، شهرداری بناب و خوشه مهر و دهیاران عزیز که از ساعات اولیه امروز در اجرای این طرح یاریگر ما بوده اند و همچنین پایگاه های خبری و سازمانهای مردم نهاد و بزرگان شهرستان خصوصا امام جمعه محترم که در آگاهی بخشیدن به مردم عزیز سعی وتلاش نمودند، تقدیر و تشکر مینمایم.

فرماندار بناب افزود: از مردم عزیز شهرستان بناب انتظار دارم تا با اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، پرسنل فداکار شبکه بهداشت و کادر درمانی بیمارستانها را در مبارزه با این ویروس یاری نموده و انشالله به زودی این بلای همه گیر با یاری همدیگر از سطح جامعه دفع گردد.