تولید شمش سایز 125×125 درذوب شهریار مجتمع فولاد صنعت بناب آغاز شد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، آرش طاهرزاده معاون بازرگانی این شرکت از افزایش در تنوع محصولات تولیدی این مجتمع در سال جهش تولید خبر داد و گفت : با تکیه بر توان و دانش داخلی مهندسین و پرسنل تلاشگر این مجتمع تولید شمش در ساز ۱۲۵*۱۲۵ در واحد ذوب شهریار بناب آغاز شد .

طاهرزاده در خصوص توانمندیهای فولادسازی این شرکت نیز عنوان کرد : مجتمع فولاد صنعت بناب دارای دو واحد فولاد سازی ۵۰ تنی قوس ذوب شاهین و القائی ذوب شهریار می باشد که شمش ساز ۱۵۰×۱۵۰ به طول ۶ و ۱۲ متر را در گرید های مختلف مطابق با استانداردهای جهانی تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کرد که در حال حاضر تولید شمش ۱۲۵×۱۲۵ در گرید های ۳sp و ۵sp هم به آن اضافه شد .

معاون بازرگانی فولاد صنعت بناب افزود : سال گذشته پرسنل واحد فولادسازی شهریار موفق به ساخت کوره القائی شده بودند و برای اولین بار در کوره های القائی ۵۰درصد آهن اسفنجی را شارژ کردند که هم اکنون شارژ بالای ۷۰ درصد را شاهد هستیم.

مجتمع فولاد صنعت بناب در راستای تنوع بخشی به محصولات تولید با تکیه بر پتانسیل بالای این مجتمع و تعدد خطوط تولید ذوب و نورد ، سبد کامل محصولات فولادی را کیفیت بالا تولید و به دست مصرف کنندگان در داخل و خارج کشور می رساند.

انتهای پیام/ش