رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان بناب آغاز شد.

سرهنگ پاسدار عمران دوستی در حاشیه اجرای این رزمایش در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر به راه انداختن رزمایش گسترده کشوری برای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، خیرین، نهادها سازمانها، فرمانداری و امام جمعه شهرستان بناب با همدلی و وحدت یکپارچه در کنار مردم نوعدوست شهرستان، روحیه ایثارگری و انفاق خود را به نمایش گذاشتند و با تمام توان وارد عرصه شدند که تاکنون کمک‌های خوبی جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ادامه داد: در این راستا ۱ هزارو ۶۴۰ بسته غذایی به ارزش کلی ۶ میلیارد ۷۰۰ میلیون ریال آماده شده و از امروز در شهرستان بناب توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله اول این رزمایش همزمان با سراسر استان امروز برگزار گردید، گفت: مرحله دوم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم آن همزمان با عید سعید فطر توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب اظهار کرد: در این سه مرحله، تمامی خانواده‌های محروم به ویژه کسانی که در این اوضاع و احوال کرونایی به لحاظ اقتصادی آسیب دیدند کمک می شوند.

فرمانده قرارگاه زیستی شهرستان بناب گفت: این رزمایش بر حسب ضرورت تا پایان دوره شیوع ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه می‌دهد که همکاری مردم نقش مهمی در تحقق اهداف مورد نظر دارد.

وی اضافه کرد: تمامی پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران که در مساجد فعالیت دارد در رزمایش کمک مومنانه فعال هستند و همچنین برخی مساجد بدون پایگاه یا حسینیه‌هایی که پایگاه‌های بسیج در آن مستقر است در این طرح مشارکت دارد.

سرهنگ پاسدار دوستی در خاتمه خواستار شد: عموم مردم فداکار بناب، برای مشارکت در این رزمایش؛ کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۱۴۷۷ به نام رزمایش مواسات و کمک مومنانه بناب” واریز کنند.