یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: مردم کرونا ویروس را به شوخی گرفتند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایسنا :دکتر تبسم زواری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا در استان با بیماران زیادی سروکار داشتیم، متاسفانه مشکلی که الان داریم این است که مردم فکر می‌کنند کرونا تمام شده در حالیکه همچنان روزانه شاهد بستری بیماران کرونایی هستیم.

وی ادامه داد: تعداد بیماران کرونایی در استان شاید کمتر شده است اما خیلی از بیماران ما بسیار بدحال هستند.

این متخصص بیماری‌های عفونی بیان کرد: بیماری کرونا ربطی به سن و سال ندارد چرا که خیلی از بیماران در سنین جوانی مبتلا شدند.

زواری اضافه کرد: شب گذشته بیماری ۲۱ ساله داشتم که با تنگی نفس بسیار شدید بستری شد بدون اینکه مشکل خاصی داشته باشد.

وی با بیان اینکه فکر نکنیم کرونا تمام شده است، افزود: متاسفانه رفت و آمدها در خیابان‌های شهر زیاد شده و به نظر می‌رسد رعایت مردم نسبت به قبل خیلی کمتر شده است.

این متخصص بیماری‌های عفونی گفت: مردم ماسک‌ها را برداشته و دستکش‌ها را درآورده و به نظر می‌رسد ترس آنها از کروناویروس ریخته و یا برخی‌ها کرونا را به شوخی گرفتند در حالیکه تمام نشده و هنوز این بیماری را شکست ندادیم.

زواری تاکید کرد: از مردم درخواست می‌کنیم توصیه‌ها و موازین بهداشتی را مانند قبل رعایت کنند و تا زمانی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و کادر درمانی اعلام شود که تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس کم شده موازین بهداشتی را رعایت و توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.