مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: هتل چهار ستاره شهرستان بناب با ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته می ‌شود.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا : احمد حمزه زاده روز دوشنبه با بازدید از محل احداث هتل چهار ستاره بناب، اظهار کرد: با توجه موقعیت این شهرستان تاریخی و ظرفیت‌های متنوع گردشگری، هتل چهار ستاره بناب از جمله هتل‌های شاخصی خواهد بود که با توجه به موقعیت مکانی ویژه خود، به مقصد اقامتی بسیاری از گردشگران جنوب غرب استان تبدیل می شود.

وی گفت: هتل چهار ستاره بناب در مساحتی بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع در حال احداث است و در حال حاضر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی افزود: این هتل دارای ۶۰ اتاق، سالن های آمفی‌تئاتر، ضیافت، جشن و عروسی، استخر و بخش‌های تجاری است که با بهره‌برداری از آن، ۱۳۰ تخت به میزان ظرفیت تخت‌ اقامتگاه‌های استان افزوده می شود.

حمزه زاده با اشاره به اینکه آغاز بکار هتل چهار ستاره بناب برای ۱۰۰ نفر به‌طور مستقیم فرصت شغلی فراهم خواهد کرد، گفت: این هتل پس از تکمیل عملیات عمرانی و فرآیندهای تجهیزاتی و تشریفاتی در سال‌های آینده بهره‌برداری می شود.