رئیس اداره محیط زیست شهرستان بناب گفت: افراد متخلفی که بصورت غیر قانونی اقدام به قطع اشجار تالاب قره قشلاق می نمودند توسط یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان بناب دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

صیاد لطفی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به قطع اشجار در تالاب قره قشلاق بناب توسط تعدادی افراد سود جو گفت: این اقدام غیر انسانی نه تنها موجب تخریب محیط زیست می شود بلکه می تواند زمینه آتش سوزی در تالاب را نیز بالا برده و منجر به آلودگی هوای منطقه شود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بناب با بیان اینکه هرگونه قطع اشجار در این منطقه جرم می باشد، افزود: از ابتدای سال جاری ۴ نفر از افراد متخلف که اقدام به قطع غیر مجاز اشجار از عرصه های طبیعی نموده اند دستگیر و جهت تعیین تکلیف، پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی همچنین در خاتمه مجدد تاکید کرد: با هرگونه قطع اشجار غیر قانونی و بدون مجوز در منطقه توسط افراد متخلف برخورد قلطع خواهیم کرد و از عموم مردم درخواست می کنیم در  صورت مشاهده هرگونه درختان جنگلی تالابی در هر نقطه از شهرستان به این اداره با شماره ۰۴۱۳۷۷۴۴۳۷۸ گزارش نمایند.