شهرداری بناب قرار بود طبق تعهدات خود پل روگذر شهربازی بزرگ فدک را تکمیل کرده و بعد از سالها مردم از تنها شهربازی بناب استفاده کنند، اما عدم تکمیل این پل از سوی شهرداری در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

به گزارش انعکاس بناب، شهرداری بناب بموجب قرارداد منعقده با شرکت ثمین طوس خاوران؛ متعهد بود پلی جهت عبور شهروندان از پارک به شهربازی فدک و بالعکس تا سال ۱۳۹۴ بسازد ولی متاسفانه این پل نیز همانند سایر تعهدات از سوی شهرداری به فراموشی سپرده شده است.

در سال ۱۳۹۷ پایه های این پل بتوسط پیمانکاری ساخته شد ولی از تکمیل آن خبری نشد و در اواخر سال ۱۳۹۸ نیز تیرچه و بلوک های آن بر پل سوار و بدون آنکه بتن ریزی و حفاظ و چراغ های آن نصب گردد نیمه کاره رها شده است.

مردم بویژه بچه ها؛ بدون توجه به اینکه تردد روی این پل موازی با مرگ یا مصدوم شدن آنهاست از روی پل مدام تردد و بازی می کنند و شهرداری و شورای شهر نیز با علم و آگاهی به وجود این خطر بزرگ؛ هیچگونه احساس مسئولیت و عکس العملی نشان نمی دهند.

امیدواریم شهردار بناب هر چه زودتر و قبل از وقوع هر گونه اتفاق ناگوار، نواقصات این پل را تمام کرده تا مردم وبچه ها با اطمینان و با ایمنی کامل از روی این پل تردد نمایند.

انتهای پیام/ش