مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با بیان اینکه اگر مسائل بهداشتی را رعایت نکنیم شاهد بروز فاجعه انسانی خواهیم بود، از بهبودی و ترخیص ۲۰۰ نفر از بیماران کرونایی در بناب خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از مهر، علی نیّرپور عصر امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با شیوع ویروس کرونای شهرستان بناب با اعلام این مطلب افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۵ نفر فوت کرده اند که ۱۰ نفر مثبت و ۲۵ فوتی مشکوک به کرونا بودند.

به گفته وی، تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از بیماران کرونایی از بیمارستان بناب با حال خوب ترخیص شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب سن فوتی‌های مبتلا به ویروس کرونا را در شهرستان بناب بین ۶۰ الی ۸۰ سال اعلام کرد.

نیّرپور سپس با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی و شهرستان بناب در شرایط فعلی به ویروس کرونا آلوده اند، افزود: طی روزهای اخیر تعداد بیماران بستری کرونا در شهرستان بناب به هفته‌ای ۳ نفر کاهش یافته بود که در روزهای اخیر این آمار در حال گسترش است و تعداد بیماران بستری در هفته به ۲۰ نفر افزایش یافته است.

وی ضمن هشدار به مردم شهرستان بناب جهت جدی گرفتن شیوع ویروس کرونا تأکید کرد: هشدار می‌دهم در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات، پارک‌ها و بوستان‌ها شرایط بسیار بدی در انتظار شهرستان بناب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب در ادامه با تأکید بر اینکه مسائل بهداشتی باید در سرویس‌های بهداشتی مدارس جدی گرفته شود؛ گفت: سرویس‌های بهداشتی مدارس می‌تواند یکی از مراکز آلوده و عامل شیوع ویروس کرونا باشد.

این گزارش حاکی است، رضایی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت درمان بیماران کرونایی در این بیمارستان گفت: همکاران بنده در حوزه درمان شهرستان شبانه روز در تلاش هستند تا بیماران گرفتار شده را نجات دهند که جا دارد از زحمات شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر به عمل آید.