- فرماندار شهرستان بناب ضمن اعلام وضعیت هشدار شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان بناب از راه اندازی اولین کارخانه تولید ماسک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از مهر، امین رفیعی عصر امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با شیوع ویروس کرونا با بیان اینکه شهرستان بناب از لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط هشدار قرار دارد، از مردم خواست همچنان با رعایت مسائل بهداشتی، خود کنترلی و بویژه در خانه ماندن را برای حفظ سلامتی خانواده‌ها جدی بگیرند.

وی همچنین اضافه کرد: فروشندگان، نانوایان و افرادی که در محل‌های پرتردد هستند باید از ماسک و دستکش استفاده کنند و با محدودیت فعالیت‌های صنفی از سلامتی خود، خانواده‌هایشان و مردم حفاظت کنند.

رئیس ستاد شهرستانی مقابله با شیوع ویروس کرونای شهرستان بناب با اعلام اینکه شاید از لحاظ تعداد آمار فوتی شاهد کاهش آن هستیم، تأکید کرد: با این حال شیوع مبتلایان به این ویروس افزایش یافته است.

به گفته رفیعی، از ابتدای شیوع این ویروس ۱۰ نفر فوتی قطعی مبتلا به کرونا داشته ایم و ۲۵ نفر مشکوک به این ویروس فوت کرده اند.

وی اظهار کرد: متأسفانه مردم چنین تصور می‌کنند که کرونا تمام شده است در حالی که این طور نیست و اگر رعایت نکنیم در روزهای آتی شاهد گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرستان بناب خواهیم بود.

فرماندار بناب همچنین از راه اندازی اولین کارخانه تولید ماسک در شهرستان بناب خبرداد و گفت: هیچ مشکلی در این خصوص در شهرستان نداریم.

رفیعی سپس از درگیری و بستری شدن تعدادی از کارکنان ادارات شهرستان به ویروس کرونا خبرداد و گفت: از این رو ادارات باید بحث ضدعفونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کاملاً جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ماه مبارک رمضان هرگونه پذیرایی در ادارات ممنوع بوده و از تشکیل جلسات غیرضروری نیز باید پرهیز شود.