در آستانه باز گشایی اصناف پر ریسک و با توجه به مسافر پذیر بودن شهرستان بناب برای صرف کباب سنتی بناب در رستوران ها، مسئولین امر تا چه حد این مکان ها را زیر نظر دارند.

 

به گزارش انعکاس بناب این روزها در برخی از رستوران های بزگ و مطرح شهر، تجمع و شلوغی بیش از حد جمعیت برای صرف کباب سنتی بناب دیده می شود که توجه بیشتر مسئولین بهداشتی در امر کنترل و نظارت را می طلبد تا مردم بناب  بیشتر از این دچار مشکلات بیماری کرونا نگردند.

با توجه به اینکه برخی منتقد پذیرش بیمار غیر بومی به بیمارستان های بناب را داشتند به نظر قابل قبول هست ولی باید در نظر بگیریم که بیمارستان حداقل از حوزه ی بهداشتی و ضدعفونی طبق رسالت خود در سطح عالی انجام و کنترل می شود ولی آیا در سطح شهر و در اماکن پر تجمع مثل رستوران ها که پذیرای هزاران مسافر غیر بومی در این روزهای کرونایی هست آیا از نظارت و کنترل کافی  مسئولین بهداشتی را داراست بطوری که در روزهای اخیر شاهد تجمعات بسیار زیادی را در اکثر غذاخوری ها بودیم که حتی مقررات پذیریش ۱/۳ ظرفیت پذیرش هم در آنها مشاهده نمی شد.

واقعیت امر این است که امروز، بیش از هر زمان دیگری نیاز به نظارت و بازرسی های کارشناسانه به مسائل بهداشتی در این اماکن پر خطر و مسافر پذیر را از مسئولین ذیربط  داریم و امیدواریم در آینده شهری پاک و عاری از هرگونه بیماری  را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/جعفر کریم زاده