ساکنین شهرک ولیعصر (عج) بناب از وضعیت نامطلوب آسفالت بسیاری از معابر و خیابانهاوجاده های مواصلاتی این شهر به خصوص در مناطق پرتردد ناراضی اند و از مسئولان خواستار توجه جدی به این مسئله شدند.

به گزارش انعکاس بناب ساکنین شهرک ولیعصر (عج) بناب از وضعیت نامطلوب آسفالت بسیاری از معابر و خیابانهای این شهرک به خصوص در مناطق پرتردد ناراضی اند و از مسئولان خواستار توجه جدی به این مسئله شدند.

کارشناسان معمولا در هنگام اعلام علت حادثه انحراف به چپ یا راست، سرعت غیر مجاز نقص فنی و غیره را عنوان می کنند و کمتر به سایر شرایط مانند غیر استاندارد بودن جاده ها، خیابان ها، چاله ها و دست اندازها و غیره اشاره می شود که در برخی اوقات رانندگان برای جلوگیری از افتادن چرخ خودروشان داخل چاله و چوله دچار انحراف از مسیر می شوند که منجر به تصادفات و بروز خسارات جانی جبران ناپذیری می گردد.

برخی از خیابانها  روکش آسفالت و ترمیم، که نه فقط گودالهایشان گرفته می شود اما همین هم بدلیل کیفیت نامطلوب و فقدان نظارت فنی دقیق باعث هدر رفتن سرمایه بیت المال و عدم انجام کار صحیح می باشد به طور مثال هنگامی که می خواهند چاله های خیابان را با آسفالت پرکنند بدون دستگاه غلتک وبا بیل این کار را انجام می دهندتابا تردد ماشین آسفالت سفت شود.

یکی از رانندگان که همه روزه این مسیر را طی می کند گفت: آسفالت نامناسب و چاله استهلاک وسایل نقلیه را در این مسیر به بالاترین حد رسانده است. وی رسیدگی به وضعیت نامطلوب این مسیر از خواسته های اصلی ساکنین این شهرک قلمداد کرد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده