رئیس بنیاد مسکن شهرستان بناب گفت: از بین ثبت نام کنندگان به طرح مسکن ملی بنیاد مسکن، طی پیامکی از 101 متقاضی بنابی جهت تکمیل پرونده و معرفی به بانک دعوت کرد.

یاسر داداش زاده ظهر امروز در گفتگو با انعکاس بناب با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در طرح ملی در شهرستان بناب، گفت: پرونده ۱۰۱ نفر بعد از بررسی های لازم نهایی شده و برای این تعداد نفرات از سوی بنیاد مسکن جهت تکمیل پرونده و معرفی به بانک، پیامک ارسال شده است.

وی با بیان اینکه  مکان یابی برای این طرح فعلا نهایی نشده است، گفت: پیشنهاد ما به اداره راه و شهرسازی، اطراف پارک فدک است که از تمامی جنبه ها مورد قبول بنیاد مسکن می باشد، بنابراین از اداره راه و شهرسازی انتظار داریم با عنایت به منافع مردم  مکانی در خور شان مردم ضعیف جامعه در نظر بگیرند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل فاضلاب شهرک ساری داغ، گفت: چند روز پیش با حضور نماینده بناب و مدیرکل آب و فاضلاب استان از مشکل به وجود آمده در شهرک ولی عصر بازدید کردیم و در این بازدید قول مساعد دادند تا سه ماه آینده مشکل فاضلاب شهرک ولی عصر (عج) به کلی برطرف گردد.

داداش زاده با اشاره به اولویت های بنیاد مسکن شهرستان بناب در سال جاری، گفت: عمران روستایی،  بازنگریهای روستایی و شهری و همچنین طرح اقدام ملی در سال جاری جزو اولویت های ما قرار خواهد گرفت و سعی خواهیم کرد از تمام ظرفیت خود برای عمران و آبادی شهرستان بناب قدم های موثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه ۴۸ درصد منازل مسکونی روستایی بناب مقاوم سازی شده است، گفت: بنیاد مسکن در سال جاری، از طریق اعطای وام های مسکن کم بهره به متقاضیان سعی خواهد کرد این ۴۸ درصد را انشاالله به ۷۰ درصد برساند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بناب در ادامه با تاکید بر اینکه ظرفیت و پتانسیل شهرستان بناب در عمران و آبادی در سطح بالایی قرار دارد،  افزود: بنا داریم در نقاط مختلف شهرستان مجتمع های مسکونی به صورت پیش فروش بسازیم تا بتوانیم با قیمت های مناسب ضمن حمایت از قشر ضعیف جامعه در جهت کنترل قیمت مسکن نیز تاثیر بگذاریم.

داداش زاده اجرا و تکمیل طرح هادی روستایی را از اهم برنامه های بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: آسفالت ریزی مسیر روستایی حاج مصیب اجرای پل در روستاهای دوش و دیزج پروانه از برنامه های پیش روی ماست که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بناب در خاتمه تاکید کرد: از تمام مسئولان شهرستان و مردم عزیز بناب به خصوص از شهرداری بناب و اداره راه و شهرسازی درخواست حمایت داریم تا با اتحاد و همدلی برای عمران و آبادی شهرستان بیش از پیش قدم های موثری برداریم.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده