نماینده مردم بناب در مجلس گفت: نمایندگان با دوری از نگاه‌های منطقه‌ای و با نگاهی ملی می‌توانند تمام کشور را به برخورداری یکسان برسانند.

به گزارش خبرگزاری انعکاس بناب به نقل از فارس و تبریز, محمد باقری‌بنابی، با اشاره به اولویت‌های مدنظر مجلس یازدهم برای حل مشکلات معیشتی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام ایشان به این مجلس، اظهار داشت: توسعه متوازن مناطق مختلف یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مجلس باید به آن بپردازد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: متأسفانه طی سال‌های بعد از انقلاب، امکانات در برخی استان‌ها متمرکز شد و سایر استان‌ها مغفول ماند، از این رو تأکید مجلس یازدهم باید بر اساس تمرکززدایی و حذف تمرکزگرایی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اختلاف طبقاتی موجود باعث ایجاد تورم شده است، گفت: مجلس باید قوانین کشور به‌خصوص در حوزه‌های مالیاتی را اصلاح کند تا افرادی که از مالیات فرار کرده، در لایه‌‌های جامعه پنهان هستند و مانع اجرای عدالت می‌شوند، پاسخگو شوند.

باقری‌بنابی ادامه داد: مجلس یازدهم باید تلاش کند به دور از نگاه‌های منطقه‌ای، نگاه ملی داشته باشد و تمام کشور را یک‌‌جا و در یک حوزه کلان ببیند.

این نماینده مردم از استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اولویت مجلس باید اهمیت به استان‌‌های کمتر برخوردار، هم‌ردیف استان‌های برخوردار پایتخت و کلان‌شهرها باشد.