مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب، نسبت به استفاده بدون تجویز از آمپول دگزامتازون هشدار داد و گفت: داروخانه‌هایی که بدون تجویز و نسخه پزشک آمپول دگزامتازون به مردم ارائه کنند، پلمب خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری انعکاس بناب از فارس و بناب، علی نیّرپور امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن هشدار به مردم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: کرونا به نحو مطلوبی در شهرستان بناب مدیریت شده است و هر مریضی که نیاز به خدمات درمانی دارد، نظام سلامت خدمات درمانی لازم را به مردم ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر مردم مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، باید منتظر فاجعه انسانی باشیم.

نیّرپور در ادامه نسبت به استفاده بدون تجویز از آمپول دگزامتازون هشدار داد و تصریح کرد: داروخانه‌هایی که بدون تجویز و نسخه پزشک این آمپول را به مردم ارائه کنند، پلمب خواهند شد.

ایجاد اردوگاه دانش‌آموزی در شهرستان بناب ضروری است

معاون پرورشی، آموزش و پرورش بناب نیز در ادامه نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با انتقاد از عدم توجه به کانون‌های فرهنگی تأکید کرد: کانون‌های فرهنگی قلب تپنده آموزش و پرورش هستند و امیدواریم در بحث اجرای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش محل‌های مشخصی برای احداث کانون‌های فرهنگی در نظر گرفته شود.

زینال اسدزاده از افزایش ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان بنابی در مسابقات قرآنی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و اضافه کرد: برای فعالیت‌های تابستانی و اردوهای دانش‌آموزی ایجاد اردوگاه در شهرستان ضروری است و اردوگاه فعلی این شهرستان مخروبه و بدون صاحب است.