نماینده مردم بناب در مجلس گفت: در دولت یا مجلس با سیاه نمایی به جایی نمی رسیم ؛همه باید منصفانه قضاوت کنیم و بحث های سیاسی نباید ما را از اخلاق مداری دور کند.

به گزارش خبرگزاری انعکاس بناب به نقل از فارس و تبریز، محمد باقری بنابی، با بیان اینکه مجلس هرگز تعطیل نیست، اظهار داشت: معمولاً در برخی رسانه‌ها شائبه‌های مطرح می‌شود که می‌گویند مجلس تعطیل است اما مجلس هنوز کار اصلی خود را شروع نکرده است.

نماینده مردم بناب در مجلس در ادامه افزود: حدود یک ماه است که به صورت رسمی شروع شده است و نمایندگان ۴ هفته در تهران و در صحن حضور داشتند و ابتدای تشکیل مجلس و تشکیل کمیسیون ها است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تشکیل جلسات متعدد در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد: در کمیسیون اقتصادی جلسات متعددی داشتیم در خصوص بحث های ارزی و هیئت رئیسه ،حتی روز گذشته هم در کمیسیون جلسه بود که ما در حوزه انتخابیه حضور داشتیم و نتوانستیم در جلسات کمیسیون شرکت کنیم، جلسات کمیسیون در خصوص مسائل ارزی و کارگروه بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس فعال بود.

وی با اشاره به حضور در حوزه انتخابیه و جلسات متعدد با مسولان استانی و مسولان اجرایی استان، تاکید کرد: از روزی که سرکشی به حوزه انتخابیه را شروع کردیم ،جلسات متعدد کاری در مورد مشکلات استان داشتم.

باقری بنابی ادامه داد: در فرمانداری شهرستان بناب و در خود ادارات بناب و مرکز استان جلسات بسیاری داشتیم و حداقل ۱۰۰ جلسه برگزار شده است. حتی قبل از اینکه به مجلس بیاییم و موضوع کرونا مطرح شد جلسات بسیاری برگزار شده بود و مدیران کل استان اکثراً به اتفاق در شهرستان برای پیگیری مسائل مشکلات مردم شهرستان حضور پیدا کردند.

این نماینده مردم در مجلس هشتم و یازدهم در ادامه افزود: جلسات با مسئولان راه و شهرسازی و راهداری در مورد شهرستان و شهرک ولیعصر(عج) بناب ،در خصوص آب و فاضلاب و تامین آب شرب شهرستان جلسات متعددی با مسولان امر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات و بحث هایی در موضوع اشتغال شهرستان،توسعه شهرک صنعتی بناب که ۳۰۰ هکتار افزایش پیدا کند و با مدیرعامل شهرک های صنعتی استان جلساتی برگزار شد، با رئیس مرکز اوقاف شهرستان دکتر حسینی درخصوص مسائل وقف استان دیدار و گفت وگو کردیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه با مسئولان استانی در مرکز استان جلساتی برگزار و مشکلات شهرستان مطرح شد، ادامه داد: این که برخی می‌گویند مجلس تعطیل است،اشتباه است؛در دولت یا مجلس با سیاه نمایی به جایی نمی رسیم ؛همه باید منصفانه قضاوت کنیم و بحث های سیاسی نباید ما را از اخلاق مداری دور کند.