رئیس کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان‌شرقی، گفت: هیچ ‌یک از وعده‌های داده شده برای همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری انعکاس بناب به نقل از فارس و تبریز، محمد مسگری امروز در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی با سازمان‌ها و نهادهای حوزه کار و امور اجتماعی استان با تأکید بر اینکه هیچ ‌یک از وعده‌های داده شده برای همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته انجام نشده است، اظهار داشت: به دفعات، مجلس پرداخت بخشی از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را تصویب کرده است، اما دولت‌ها از انجام آن سرباز زده و احدی هم از مجلس شورای اسلامی پیگیر علت عدم تحقق آن نبوده است.

وی، موضوع همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته و افزایش متناسب حقوق آنان را یادآور شد و گفت: تا زمانی که پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی صورت نگیرد، افزایش حقوق و همسان‌سازی در حد یک شعار خواهد بود.

مسگری با درخواست از نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی برای پیگیری اجرای ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی متذکر شد: امیدواریم نمایندگان این دوره فراتر از دوره‌های قبل و با جدیت به رفع مشکلات کارگران بازنشسته توجه کنند.