وضعیت نابسامان قوبی چای در انتهای فرهنگیان 4 به دلیل عدم رسیدگی مسئولان شهری، موجب ایجاد مشکلات بهداشتی و بوی تعفن فاضلاب برای شهروندان شده است.

به گزارش انعکاس بناب، با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش دما در مکانهای تجمع زیاد آب های سطحی و فاضلاب باعث ایجاد مشکلات بهداشتی و بوی نامطلوب در آن منطقه می شود. وضعیت نابسامان قوبی چای در انتهای فرهنگیان ۴ به دلیل عدم رسیدگی مسئولان و در عین حال تجمع  فاضلاب های منتهی به چای، موجب مشکلاتی شده است که ساکنین را از زندگی کردن در آن منطقه بی زار کرده است.

خبرنگار انعکاس بناب برای به نگارش در آوردن مشکلات این منطقه رفته و در هر قدمی چای کنار شاهد بی انصافی های زیادی در حق ساکنین این محله را شدبطوریکه بوی نامطلوب این منطقه مجال تهیه  گزارش را هم به خبرنگار انعکاس نمی داد که چه برسد در این منطقه زندگی کرد.

متولیان این امر اگر از نزدیک انتهای فرهنگیان۴ را مشاهده کنند متوجه بیماری های ناشی از این فاضلاب و بوی بد تجمع آب ها و آشغال های داخل قوبی چای نیز می شوند.

در پایان امیدواریم مسئولین شهر در این تابستان گرم بیدار شوند و به داد مردم برسند چرا که حق مردم ولایتمدار بناب بیش از این حرفاست و باید با برنامه ریزی دقیق این مشکلات هر چه سریع تر حل و فصل شود.

وظیفه خطیر انعکاس بناب، بودن در کنار مردم عزیز است، تلاش می کنیم با ایجاد پل ارتباطی مداوم، صدای این ملت را به گوش شما مسئولان عزیز برسانیم، باشد که دین خود را ادا کرده و مسئولان نیز با نگاه خوشبینانه و نه تخریبی، به مشکلات این ملت رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده