بیماری نحس کرونا همچنان در بناب و استان می تازد و با گذشت چندین هفته، فعلا در وضعیت قرمز قرار دارد و این شیوه مدیریتی در شهرستان برای مردم اصلا قابل قبول نیست.

به گزارش انعکاس بناب، در هفته های گذشته چندمین بار متوالی جلسه ستاد مبارزه با کرونا برگزار گردید که این جلسات صرفا به محدودیت اندک مکان های کم  یا غیر قابل تاثیر منجر شد و هیچ خروجی از لحاظ بهبودی وضعیت کرونا در شهرستان نداشت و بناب همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

رئیس جلسه ستاد مبارزه با کرونا صرفا به  تعطیلی اندک واحدهایی بسنده کرده  و از واحد هایی مانند بانک ها و مکان های عمومی و بازار چشم پوشی کرده و البته به نحوه نظارت مسئولین هم اشاره کردند، ولی متاسفانه این ویروس هر لحظه به شمار قربانیان می افزاید که بنظر می رسد صرفا باید در تشدید نظارتها از مسئولین متولی کم کار برخورد کرده و افزایش تعداد محدودیت ها را از سر بگیرند.

برداشت اصحاب رسانه و پیام های رسیده از سوی مخاطبین نشان دهنده آن است که همچنان برخی از همشهریان معتقدند کرونا با آنها کاری نداشته و آسیب نخواهند دید و با حضور در تجمعات مانند بانک ها، پارک ها و محیط کار، زمینه را برای گسترش این بیماری فراهم می‌سازند.

همشهریان عزیز حتما در این روزهای کرونایی در بین آشنایان و خانواده های خود تلفات ناشی از کرونا را به عینه می بینند که مسئله بسیار دردناکی می باشد، که اگر مردم عزیز در صورت بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی و  الگوهای بهداشتی دیر یا زود شاهد افزایش تعداد قربانیان کرونا نیز خواهیم بود.

با توجه به اینکه یکی از حائز اهمیت ترین مواردی که باید مورد توجه مسئولین متولی در شهرستان باشد تشدید نظارت ها است، که انتظار می رود علیرغم انتقادات دریافتی زیاد از طرف مردم، نظارت ها و کنترل ها دقیق تر و بیشتر صورت بگیرد چرا که با گذری در شهر متوجه عملکرد ضعیف درکنترل شیوع این بیماری هستیم.
همچنین گفتنی است امروز ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹، آیا خبری از افزایش غربالگری و پیشرفت بیمار یابی نسبت به روزهای گذشته هست؟ چرا همچنان با گذشت چندین روز از وضعیت قرمز کرونا، این وضعیت رو به بهبودی نباید باشد و همچنان در صف قرمز قرار بگیریم؟ مقصر مردم هستند یا مسئولین، شاید هم  آمارها بر روی کاغذ، اشتباه درج شده اند! نقش زمان، عیار مدیریتی همه مدیران در مقابله با کرونا را نشان خواهد داد که آن وقت است کار از کار گذشته است.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده