با گسترش ویروس کرونا و وضعیت قرمز در بناب، برخی از مردم به خاطر امرار معاش و گذر زندگی بالاجبار در بیرون از خانه فعالیت داشته و جان خود را با نان معامله می کنند و نبود نظارت کافی و جولان گرانی شرایط را خیلی سخت تر کرده است.

به گزارش انعکاس بناب، شرایط زندگی مردم در این روزهای سخت کرونایی خیلی مظلومانه سپری می شود که اگر مدیریت و ساماندهی نشود بناب در وضعیت بدی قرار خواهد گرفت که می طلبد مسئولین متولی به جد ورود کنند.

مردم شهرستان تلاشگر و اقتصادی بناب در طول چندین ماه جولان کرونا، دچار خسارات مالی و آسیب های فراوانی شده اند که متاسفانه عدم زیر ساخت های لازم و ضعف مدیریتی در حوزه اقتصادی، اصلی ترین مواردی به چشم می خورد که مشکلات شهرستان را دو چندان کرده است.

اکثر مشاغل از جمله آموزشگاهها، تالار ها، کبابپزان، مغازه داران، کارگران و شاید صدها مشاغل دیگر در این شهر  پرجنب و جوش و اقتصادی، روزهای کسالتی را سپری می کنند تا مایحتاج زندگی خود را تامین نمایند.

با این شرایط بیماری حال مردم خوب نیست و بالاجبار این قشر زحمت کش و ضعیف برای امرار معاش باید در خارج از منزل فعالیت نمایند، همچنین وضع نابسامان قیمت ها در بازار و عدم نظارت کافی از سوی دستگاههای متولی عمده ضعف هایی هستند که گویا تا بحال برای بهبود اوضاع، چندان خودشان را نرنجیده اند.

همچنین میتوان پرسید نتیجه جلسات مکرر مسئولین که در راستای بهبود وضعیت برگزار شد به کجا رسید؟ آیا خروجی را با صورت جلسه های خود مطابقت داده اند یا همچنان باید مردم فشار روزهای سخت را تحمل نمایند؟

مردم در این روزهای بحرانی برای امرار معاش مجبورند سخت کار کرده و از خانه خارج شوند که این باعث مبتلا شدن به بیماری کرونا خواهد شد و جان خود را با لقمه نانی حلال معامله می کنند و این چنین بی مهری از طرف عده ای از مسئولین در حق آنها واقعا قابل بخشش نیست.

گفتنی است مردم روزانه صدها پیام گلایه از روزهای سخت برای پایگاه خبری انعکاس بناب ارسال می کنند، خواهشا صدای مردم را بشنوید چون خودتان انتخاب کردید که مسئول و خدمتگزار مردم ولایت مدار بناب باشید پس لاقل به وعده های خود عمل نمایید.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده