نماینده مردم بناب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی به همراه جمعی از مدیران شرکت صنایع تولیدی کروز از این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از پرشین خودرو، نماینده مردم بناب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در خطوط و ایستگاه های مختلف تولید از تلاش مدیران، عوامل تولید و تیم اجرایی شرکت صنایع تولیدی کروز تقدیر کرد و گفت: شرکت کروز یکی از واحدهای تولیدی است که باعث افتخار است و امیدوریم تمامی واحدهای تولیدی در سطح کشور با این مدیریت، علم و تکنولوژی کار خود را ادامه دهند.

محمد باقری بنابی به سال جهش تولید اشاره کرد و افزود: واحدهایی که در حال توسعه هستند حتما با جهش تولید همراه خواهند بود از این رو بهتر است که این مجموعه ها به خوبی شناخته شوند چرا که آنها سربازان و سرداران تولید و سازندگی محسوب می شوند. آنگونه که مشخص است جهش تولید در شرکت کروز اتفاق افتاده است و حتما این کار را ادامه دهند و ما هم در مجلس در خدمت تولیدکنندگان و بخش خصوصی واقعی هستیم، چرا که نجات این کشور در دست این تولید کنندگان است.

وی با اشاره به نقش بسزای شرکت کروز در اشتغال زایی در کشور اظهار خرسندی کرد و گفت: فعالیت۱۲ هزار نفر در شرکت کروز بهترین کار و عبادت است و اشتغال دراین مجموعه به صورت علمی و کارشناسی انجام شده است، خوب است که نحوه جذب این افراد برای سایر واحدهای تولیدی الگو قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس جایگاه کروز را در بین سایر واحدهای صنعتی مثبت ارزیابی و اظهار کرد: در بین صنایع خودروسازی مدیریت و تکنولوژی این مجموعه کم نظیر و یا بی نظیر است. امیدوارم این روند در صنایع خودرویی کشور نیز دنبال شود، اگر صنعت خودروسازی می خواهد روی پای خود بیاستد باید به شرکت هایی همچون کروز اهمیت بیشتری دهد.