همزمان با دهه امامت و ولایت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان با همکاری خیرین و مراکز حمایتی 7 سری جهیزیه به نوعروسان بناب اهدا کردند.

به گزارش انعکاس بناب، بنا به گفته مسئول بسیج سازندگی شهرستان بناب این جهیزیه ها هر کدام به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بوده و جمعا یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال به این جهزیه ها توسط خیرین هزینه صرف شده است.

سرهنگ پاسدار طالبی با اشاره به سایر اقدامات بسیج در دهه امامت و ولایت، گفت: به مناسبت عید قربان ۸۱۱ بسته گوشت گرم هر کدام به ارزش ۸۵۰ هزار ریال با مشارکت خیرین توسط پایگاه های مقاومت بسیج به نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه تامین بسته معیشتی نیازمندان در این ایام کرونایی در قالب کمک مومنانه جزو اولویتهای بسیج است، گفت: در این راستا همزمان با دهه امامت و ولایت ۱۰۰ بسته معیشتی توسط اداره صنعت و معدن هر کدام به ارزش ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال و ۳۵ بسته معیشتی نیز توسط پایگاه های مقاومت بسیج هر کدام به ارزش ۳ میلیون ریال به نیازمندان شهرستان بناب توزیع شده است.

وی در خاتمه جمع کمکهای جمع آوری شده در نوبت اول از مرحله دوم در قالب کمک مومنانه در شهرستان بناب را دو میلیارد و ۷۶ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: جا دارد از تمامی خیرین عزیز، اصناف و کسبه، واحدهای تولید، اداره صنعت و معدن بناب، پایگاه های مقاومت و سایر اقشار دخیل که در جمع آوری کمکهای مردمی سهیم بودند قدردانی کنیم.

گفتنی است فرمانده سپاه ناحیه بناب به همراه مسئول بسیج سازندگی و مسئول فرهنگی سپاه ناحیه بناب به صورت پایلوت از جهیزیه های مسجد مهرآباد بناب که توسط پایگاه مقاومت بسیج سمیه با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد مهرآباد تهیه شده بود، بازدید کردند.

انتهای پیام/ش