نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: ورودی های شهر بناب به گونه ای است که هنگام ورود به بناب انگار وارد یک شهر جنگ زده می شویم و این وضعیت برازنده بناب نیست.

 به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و توانمندسازی محلات شهری بناب با انتقاد از وضعیت ظاهری و نامناسب ورودی های شهر اظهار کرد: به دلیل عدم مدیریت صحیح وضعیت ظاهری بناب نامناسب است.

وی با گلایه از وضعیت ظاهری شهر بناب تصریح کرد: وضعیت ظاهری بناب نسبت به شهرهای همجوار نیز دارای وضعیت مناسبی نبوده و باید توجه ویژه ای به آن شود و جا دارد مشاوری در سطح ملی برای ارائه طرح در این خصوص جذب شهرداری شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: ورودی های شهر بناب به گونه ای است که هنگام ورود به بناب انگار وارد یک شهر جنگ زده می شویم و این وضعیت برازنده بناب نیست.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: اکثر مشکلات موجود در این خصوص مدیریتی است؛ چرا که در برخی محلات بناب حدود ۴ ماه است رفتگر به آن محلات نرفته است و این مشکل اعتبار نیست، مشکل مدیریتی است.

وی تعامل و همکاری مسئولان را لازمه توسعه شهری بناب اعلام کرد و گفت: بدون تعارف از مسئولان شهرستان انتظار داریم وقت بیشتری را برای توسعه بناب اختصاص دهند که البته جا دارد از تلاش های فرماندار بناب تشکر ویژه ای داشته باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهرستان بناب را ضروری دانست و گفت: هر اداره ای که در این ارتباط همکاری لازم را نداشته باشد بدون اغماض با آن برخورد خواهیم کرد.