اعضای شورای مرکزی کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران - واحد دانشگاه بناب انتخاب شدند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری آنا ، انتخابات شورای مرکزی کانون صنفی واحد دانشگاه بناب برگزار شد.
کانون صنفی اساتید واحد دانشگاه بناب به منظور تحقق و تقویت حضور اساتید در امر تصمیم گیری، مشارکت و همکاری در جهت نیل به اهداف دانشگاه، بهبود سیستم های سازمانی، حفظ حقوق معنوی و مادی اعضای هیئت علمی، ایجاد بستر مناسب به منظور افزایش کارایی، خلاقیت و ارتباط متقابل بین اساتید و مدیریت دانشگاه تاسیس و تشکیل یافته است.
این جلسه با حضور اکثریت اعضای هیئت علمی دانشگاه و با حضور ابری نیا، رئیس کمیسیون عضویت و ارتباطات کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران به عنوان ناظر برگزار شد.
همچنین مطابق با آیین نامه برگزاری انتخابات شورای مرکزی پس از معرفی نامزدها و اهداف و برنامه های آنان در مجمع عمومی واحد، از حاضران رای گیری شد.
بر اساس نتایج حاصل از شمارش آرا، از مجموع ۵۵ رای مأخوذه، هادی رزقی ملکی با ۴۴ رای از گروه مهندسی مکانیک، بهزاد بینش با ۳۹ رای از گروه مهندسی مواد، مصطفی خجسته نژند با ۲۹ رای از گروه مکانیک، رضا ثقفی با ۲۶ رای از گروه مهندسی نساجی به همراه علی اوصالی با ۲۶ رای از گروه تربیت بدنی مشترکاً چهارم و پنجم و ادیبی از گروه مکانیک و مهدی سلطانی از گروه مهندسی معماری به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
انتظار می رود این شورای صنفی در بهبود فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری در دانشگاه بناب و اعتلای آن روز به روز موفق تر و مصمم تر باشند.