در چند سال اخیر عملکرد شورای شهر بناب در حوزه های مختلف تنها در حد وعده های توخالی مانده و همچنان در کما به سر می برد.

به گزارش انعکاس بناب، طبق قانون اساسی شوراهای شهر وظایف و اختیاراتی را داراست که مهمترین آنها انتخاب شهردار به مدت ۴ سال، بررسی و شناخت کمبودها ،نارسایی‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه و تهیه طرح‌ها و پیشنهادهای اصلاحی و راه حل‌های کاربردی در این زمینه‌ها جهت برنامه‌ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذیربط است.

متاسفانه با توجه به مشاهدات و احوال بیمار گونه شهر بناب انگار این وظایف و اختیارات گویا در شورای شهر بناب تعریف نشده است و نتایج عملکرد گویای حال این است که در چند سال اخیر هیچ‌گونه اقدام قابل توجهی در زمینه موضوعاتی که در ابتدای این مطلب عنوان شد از سوی شورای شهر بناب رقم نخورده است.

بی شک در هر شهری کمبود ها و مشکلات خاصی در  زمینه های گوناگون وجود دارد و اعضای شورای شهر و مدیران شهری موظف هستند تا جایی که توانایی دارند در صدد رفع این کمبودها برآیند ولی با توجه به وجود پتانسیل های بالا در این شهر  و مردمان تلاشگر و زحمت کش، این شیوه ی مدیریت شهری لایق این دیار نیست.
با گذری کوتاه از سطح شهر و یا سری به فضای مجازی و صفحه اطلاع رسانی شورای شهر بناب، می توانید عملکرد چند سال اخیر را مشاهده نمایید که گزارش قابل توجه و چشمگیری از اقدامات اعضای شورای شهر بناب را نمی توان یافت و وعده‌های گوناگون این اعضا فقط در حد شعار مانده است.

امیدواریم اعضای شورای شهر بناب با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند کمبودهای شهر در حیطه‌کاری خود را جبران کنند و عملکرد قابل قبولی از خود بر جای بگذارند که در این شرایط بحرانی، مشکلات فراوانی از جمله؛ انتخاب شهردار گرفته تا مشکلات عمرانی و فرهنگی اجتماعی، ریشه در تلاش و دلسوزی اعضای شورای شهر را داراست.

این پایگاه خبری آمادگی خود را برای انتشار طرح و مصوباتی چشمگیری که در راستای رفع مشکلات مردمی از سوی شورای شهر بناب به نتیجه رسیده است را اعلام می‌دارد.

 

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده