مدیر اموزش و پرورش بناب گفت:21مدرسه درروستاهای تابعه ی بناب و 18مدرسه درسطح شهرستان بناب امروز به بازسازی نیاز دارند.

به گزارش انعکاس بناب حسین پارسامهر درجمع اصحاب رسانه  گفت : طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، آموزش درسراسر کشور از  ۱۵شهریور رسما آغاز شده و باتوجه به وضعیت شیوع کرونا وتصمیم گیری ستاد شهرستانی نحوه ی آموزش به مدارس ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش بناب آمادگی لازم جهت برقراری آموزش در هر سه حالت قرمز زرد و سفید را دارد گفت:اگر شهرستان در وضعیت سفید باشد کلاسها تماما باحضور دانش اموزان برگزار خواهد شد. در حالت زرد برگزاری کلاسها به صورت حضوری و غیر حضوری و در حالت قرمز کلا کلاسها به صورت غیرحضوری از طریق شبکه ی اجتماعی شاد ارایه خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بناب تصریح کرد: در سال جاری پنج شنبه ها نیز کلاسها وآموزش برقرار خواهد شد.

پارسامهر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وضعیت فیزیکی مدارس بناب گفت: ۳۹ مدرسه درسطح شهرستان و روستاها امروز به بازسازی نیاز دارند بنابراین از خیرین عزیز تقاضا داریم به مدرسه سازی عنایت ویژه ای داشته باشند تا فرزندان این مرز و بوم بتوانند در رفاه کامل به آموزش مشغول شوند.

وی بابیان اینکه ۱۰مدرسه هم اکنون در دست تکمیل است گفت: ازاین تعداد ۵ مدرسه از محل اعتبارات دولتی ۳مدرسه به صورت خیرساز و۲ مدرسه نیز به صورت مشارکتی در حال تکمیل می باشد که به زودی ۳ پروژه  به چرخه آموزش و پرورش شهرستان اضافه خواهد شد. پارسامهر در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید صارمی و روز خبرنگار  بااهدای هدایایی از زحمات و تلاشهای اصحاب رسانه شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/پریسا سلیمانیان