فرماندار شهرستان تبریز گفت: ما عاشق امام حسین(ع) هستیم و باید تمام شهر رنگ و بوی عزاداری به خود بگیرد به نحوی که تا جای ممکن اماکن عمومی، دولتی و تمام خیابان‌ها و حتی کوچه‌ها و درب منازل مزین به پرچم‌های سیاه شوند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، بهروز مهدوی در جلسه ستاد کرونای شهرستان تبریز با محوریت مراسم ماه محرم ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی، اظهار داشت: همه ما مسوولیت اجتماعی داریم و امسال با رویکرد خاصی به محرم نگاه می‌کنیم و شاید در طول عمرمان برای اولین بار باشد که مجبوریم به شکلی متفاوت عزاداری کنیم، مطمئنا در سال‌های آتی رفتار ما در ماه محرم امسال توسط مردم تحلیل خواهد شد، بنابراین عزاداری امسال طبق دستورالعمل ابلاغی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: ما عاشق امام حسین(ع) هستیم و باید تمام شهر رنگ و بوی عزاداری به خود بگیرد به نحوی که تا جای ممکن اماکن عمومی، دولتی، تمام خیابان‌ها و حتی کوچه‌ها و درب منازل مزین به پرچم‌های سیاه شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه دین راهگشا و روشنگر است و نباید از دین برای رفتارهای غلط برخی افراد هزینه کرد، یادآور شد: دین و مذهب ما الگوساز است و با توجه به اینکه پخش نذورات در ماه محرم امسال ممنوع است، عزاداران عزیز و صاحبان نذر می‌توانند محرم امسال را تبدیل به ماه احسان کنند و هر مسجد و هیأت به جای پخش نذورات، یک برنامه کمک مؤمنانه فراهم کند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان تبریز، خاطرنشان کرد: دستورالعمل ابلاغی برای محرم امسال، مصوب ستاد ملی کرونا است و اجرای دستورالعمل با سازمان تبلیغات اسلامی است و ادارات مندرج در دستورالعمل در اجرای آن کنار سازمان تبلیغات اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام