عضو شورای شهر بناب عصر امروز در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر از رفتار برخی خبرنگاران انتقاد کرد و گفت: عزیزان اصحاب رسانه باید حقایق و پشت پرده های جلسات شوراء و سایر ارگان ها را به مردم شفاف اعلام کنند.

به گزارش انعکاس بناب، محسن رحیمیان با بیان اینکه خبرنگار نباید ترس و واهمه داشته باشد گفت: اینکه برخی خبرنگاران در سطح شهر می نویسند فلان مسئول از مکانی بازدید کرد یا فلان مسئول این جمله را مطرح کرد، از اینها خبری برای مردم در نمی آید.

وی افزود: خبرنگار باید مسئول را به چالش بکشاند و درد جامعه را به مسئولین منتقل کند.

عضو شورای شهر بناب در ادامه گفت: بنده بارها پشت پرده جلسات شورای شهر را متذکر شده ام اما به غیر از معدود خبرنگاران جسور شهرستان، سایر خبرنگاران سکوت پیشه کردند.

رحیمیان با تاکید بر اینکه کارنامه خبرنگاری زمانی می درخشد، افزود:خبرنگارباید شجاعانه از رفتار مسئولان انتقاد کند و مانند سایر کشورهای پیشرفته دنیا از قدرت انتشار حقایق، مسئولین را مسلط و زیر دست بگیرد.

گفتنی است انعکاس بناب با بیش از ۸ سال سابقه درخشان، افتخار می کند که همیشه درد جامعه را به  مسئولین متذکر شده و هرگز دست خود را بر دست نااهلان قرار نداده است و بدون هیچ واهمه ایی در راستای منافع مردم تلاش کرده و بر رسالت سنگین خود ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است جلسه شورای شهر بناب که امروز با هدف انتخاب هیئت رئیسه ترتیب یافته بود با ناهماهنگی های تکراری به نتیجه نرسید و جلسه به روزهای آتی موکول گردید.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده