جلسه شورای اداری شهرستان بناب در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب ضمن تبریک و تشکر از مسئولین ادارات در ایام هفته دولت از رهنمود ها و نصیحت های پدرانه امام جمعه شهرستان در طول سال و در شرایط بحرانی امسال با هدایت و درایت ایشان، تقدیر و قدردانی کرد.

فرماندار بناب با اشاره به عملکرد یکساله این نهاد، گفت: در طول سال با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات بحرانی کشور، ما توانسته ایم طرح های نیمه تمام زیادی را به بهره برداری برسانیم و بتوانیم خدمتی هرچند کوچک برای مردم عزیز داشته باشیم.

رفیعی با تا کید بر رفع مشکلات مردم در شرایط سخت فعلی کشور افزود: روئسای ادارات و سازمانها تا حد توان خویش بایستی در کمک به رفع احتیاجات مردم و کسب رضایت ارباب رجوع تمام تلاش خود را بکار گرفته و در خدمت مردم عزیز شهرستان باشند چرا که این مردم ولی نعمت هستند و  کوتاهی در امور هیچ توجیهی برای ما ندارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، تمامی افتتاح ها و بهره برداری های دولت در هفته دولت از طریق وئدیو کنفرانس برگزار خواهد شد و مراسمات همچون طرح های بهداشتی و درمانی به دست شخص وزیر بهداشت و مابقی نیز به دست شخص ریاست جمهوری افتتاح خواهند شد.

فرماندار بناب در خاتمه با ارائه گزارش و عملکرد یکساله نهاد فرمانداری بناب پرداخت و گفت: ما هیچ وقت منکر  نواقصات و کاستی ها در شهرستان نیستیم و می دانیم مردم عزیز در مسائل زیادی تحت فشار هستند ولی در نهایت بایستی با همکاری مردم و مسئولین سعی خواهیم  کرد این بحران ها و سختی ها را پشت سر بگزاریم از آنجایی که بعد از هر سختی و تاریکی روشنایی وجود دارد و ما هم به این  امیدوار هستیم و مطمئن هستیم که دست در دست مردم می توانیم قوی تر باشیم.

انتهای پیام/ج