کارگران شهرداری جهت احقاق حق خود هر 3 ماه باید به رسانه ها توسل شده و زندگی خود را بچرخانند که نیاز مبرم به تصمیمات اساسی در مجموعه شورا و شهرداری را دارد که به مشکلات این قشر زحمت کش رسیدگی نماید.

به گزارش انعکاس  بناب، ذات وجودی نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه در حمایت مظلومین و حقوق محرومین می باشد و همیشه  مهمترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز پیگیری مطالبات قشر ضعیف و کارگران جامعه می باشد چرا که این قشر زحمت کش از مهمترین و گسترده ترین اقشار این جامعه محسوب می شوند.

بدون شک کارگران بازوان اصلی پیشرفت و توسعه هر کاری در کشور می‌باشند و به نوعی می‌توان این افراد را عامل محرکی بر پیشرفت دانست، لذا نیاز مبرمی وجود دارد تا مسئولین نگاه خود را نسبت به این قشر مهم و صد البته مظلوم تغییر دهند تا آنان نیز بتوانند با خوش بینی و امید به آینده بر سر کار خود حاضر شده و اقدامات خود را پیش ببرند.

شغل کارگری از جمله سخت ترین و موثرترین مشاغل کشور می باشد چرا که حتی بسیاری از این قشر زحمت کش به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش می‌کنند تا خواسته‌های کارفرمای خود و همشهریان را بر آورده سازند، اما در این میان این مجموعه زحمت‌کش هرگز در قبال کارهای سخت خود درآمد قابل قبول و خاصی نداشته و ندارند.

پایگاه خبری انعکاس بناب بر مبنای وظیفه ذاتی خود که حمایت از مردم و مظلومین جامعه را سرلوحه کار خویش قرار داده است، به مکررات و در روزها و ماههای اخیر پیام هایی را از طرف مخاطبین دریافت کرده که در آن کارگران شاغل در شهرداری بناب از عدم پرداخت حقوق خود سخن به میان آورده اند.

با اینکه پایگاه خبری انعکاس بناب در طی ماه های اخیر با انتشار  یاداشت ها و مطالبات جهت پرداخت حقوق و معوقات این قشر زحمت کش را تا حدودی رفع کرد ولی انگار اینطور که معلوم است همیشه باید جهت احقاق حقوق در این ارگان به اصطلاح خدمات رسان توسل به رسانه شده و روند مدیریتی احقاق مظلومین را به مسئولین امر یادآوری بنماید.

آقایان مسئول، آیا خودتان نیز از این فاجعه معیشتی، تحت فشار قرار گرفته اید؟ مگر حقوق و دست رنج یک کارگر آنقدر در تصمیمات مدیریتی شما دخیل هست که نمی توانید بدون پرداخت آن، روند مدیریتی خود را ادامه بدهید؟ مدیریت شما در گرو حقوق چندرغاز یک کارگر زحمت کش به نتیجه خواهد رسید؟ واقعا اگر اینطور مدیریت کنید بهتر است نام و سمت خود را از نظام اسلامی حذف کنید، چرا که ذات تشکیل این نظام اسلامی احقاق حق مظلومین می باشد نه اینکه نشستن بر مسند قدرت با هر دلیل و فشار به مظلومین و مستضعفین!!

گفتنی است در طی ماههای اخیر شکایات  زیادی از طرف مخاطبین در جهت حقوق معوقه کارگران شهرداری بناب به پایگاه خبری انعکاس مطرح شد و با پیگیری های این پایگاه مردمی، حقوق ۳ ماهه که از فروردین تا خرداد برای کارگران واریز نشده بود با کلی کش و قوس پرداخت گردید ولی حال، سه ماه است که از پرداختی حقوق کارگران رد می شود و این موضوع نیز برای شورا و شهرداری بناب یک موضوع  کاملا تکراری و عادت  می باشد که پرداخت حقوق برایشان خیلی دردناک و سخت است.

انگار این مسئولین خودشان در  این جامعه ی بحران زده و تورمی زندگی نمیکنند! انگار در خانه خودشان کودک و فرزند ندارند که خواسته هایشان را برآورده سازند! انگار از وضع قیمت ها و معیشت یک خانواده کاملا بی خبراند! و هزاران انگار هایی که ما را در چنین شرایطی مورد تاسف قرار می دهد که چرا باید مسئولان ما اینقدر نسبت به مظلومین و زحمت کشان جامعه بی تفاوت باشند.

آقایان شورا، شهردار و مسئول امر،  دل مردم از خیلی چیزها و عدم مدیریتی شهری شما سروران پر هست، که اینطور شهر را بیمارگونه نگه داشتید ولی دیگر، در احقاق زحمت کشان و  مظلومین کوتاهی نکنید، اگر واقعا از پس کار برنمی آیید دست از به اصطلاح خدمت بردارید و راه را برای کاردانها تنگ نکنید و بگذارید مظلومین از زیر بار فشار ندانم کاری های شما نفس بکشند.

در پایان امیدوارم شهرداری بناب حتما اهتمام ویژه ای نسبت به حل این مسئله داشته باشد، با این همه به نظر می رسد باید اقدامات ویژه ای نسبت به حل مسئله حقوق کارگران شهرداری بناب انجام گیرد، باید دید شهرداری بناب چه پاسخی در برابر این پرسش ها خواهد داشت!!

 

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده