عدم تکمیل پل مابین پارک فدک و شهر بازی بناب باعث شده است این روزها مردم بناب از طرف اتوبان به این مکان تفریحی عزیمت کنند که خطرات جانی شدیدی می تواند برای شهروندان در پی داشته باشد.

به گزارش انعکاس بناب، پل یاد شده توسط شهرداری بناب به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شده است این در حالیست که بیش از ۸۰ درصد پروژه به اتمام رسیده و فقط بتن ریزی حصار آن باقی مانده است.

اخیرا نیز بنابه عدم توجه شهرداری بناب سرمایه گذار شهر بازی فدک، مجبور می شود درب شهربازی را به روی مردم باز کند اما از راه اتوبان و جاده ای پر از خطر!

استقبال بی نظیر مردم از این مجموعه تفریحی طی دو روز اخیر نشان از تشنگی مردم از اینگونه مکانهای تفریحی دارد که جا دارد شورای شهر و شهرداری به خاطر رفاه حال مردم به این مجموعه عنایت بیشتری داشته باشند و دستگاههای این شهر بازی با اخذ استاندارد کامل مجهز بوده و آماده  استفاده برای مردم می باشد.

شور هیجان ایجاد شده در این شهر بازی طی دو روز گذشته  بیش از پیش را می طلبد تا مسئولان شهری تمرکز خود را به این مجموعه بیشتر  کنند.

رئیس شورای شهر بناب در گفتگو با انعکاس بناب در خصوص نواقصات پل مابین شهر بازی و پارک فدک گفت: متاسفانه پیمانکار تکمیل این پل را منوط به دریافت هزینه کرده است که در این شرایط مقدور نشده است.

وی افزود: شهرداری موظف است تا پایان ماه جاری این پل را به اتمام برساند، اگر  پیمانکار تمایل به تکمیل این پل نداشته باشد شخصا شهرداری اقدام  به بتن ریزی و حصار کشی خواهد کرد.

در خاتمه این گزارش می افزاید، مردم بناب انتظار دارند شورای شهر بناب در این اواخر  عمر خود این مجموعه را هرچه سریعتر راه اندازی کنند.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده