فرماندار بناب با انتقاد از عدم اجرای مصوبات جلسه شورای ترافیک توسط برخی نهادها گفت: مصوباتی که در این جلسه به تصویب می رسد باید مجری و متولی مربوطه در اسرع وقت به آن عمل کند در غیر این صورت ترتیب این جلسات بی فایده است.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بناب با اشاره به معضل بزرگ ترافیک در سطح شهرستان، گفت: تنش های اجتماعی در اثر این ترافیک بالا رفته است بنابراین نهادهای مجری نباید در اجرای مصوبات تعلل کنند.

فرماندار بناب حفظ سلامت مردم در سوانح جاده ای را  ضروری دانست و گفت: در برخی مواقع برخی ارگانها مصوبه شورای ترافیک را بخاطر تبعات اجتماعی اجرا نمی کنند. در حالی که اولویت ما سلامت مردم است و طبیعی است که برخی بخاطر منافع شخصی مخالف اجرای مصوبه باشند، بنابراین تعلل در اجرای مصوبات پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز شهرستان بناب باید برطرف گردد، گفت: رفع ترافیک محدوده شهری به عهده شهردار است و خارج از محدوده شهر نیز برعهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است، بنابراین انتظار ما این است که نقاط حادثه خیز توسط این دو متولی برطرف گردد تا از حوادث جاده ای ترافیک جلوگیری شود.

رفیعی از اعضای جلسه شورای ترافیک خواست تا مشکل پله برقی کوی شهرداری، محل تجمع کارگران، توقف خودروهای سنگین در محدوده شهری، تردد خودرو های روستای چلقایی و شهر خوشه مهر در دیزج، آسفالت جاده های روستایی و شهری و چندین موارد بحث شده در این جلسه را طبق مصوبه برطرف کنند.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده