صبح امروز با حضور رئیس هئیت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان و مسئولان شهرستان و دانشگاهیان، مراسم تکریم و معارفه روئسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سید عبداله حجتی در این مراسم با اشاره به عملکرد خود در حوزه های مختلف گفت: افتخار می کنم که بعد از ۴ سال مسئولیت خطیر در این دانشگاه ، کار را به فردی با لیاقت و سالم تحویل می دهم که اگر قابل دانستند در جهت پیشبرد اهداف سازمان در خدمت دکتر رضوی پور خواهم بود.

دکتر جوانپور رئیس هئیت امنای دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی نیز شهرستان بناب را شهر توسعه یافته و حوزوی عنوان کرد و گفت: شهرستان بناب باید به وجود حوزه علمیه عظیم و دانشگاههای برتر افتخار کند.

وی افزود: خدمات ارزنده دکتر حجتی بخصوص در توسعه مدارس سما و توسعه دانشگاه قابل تقدیر است و امیدواریم ریاست جدید بیش از گذشته در همه ی حوزه ها دانشگاه آزاد بناب را به حد اعلا برساند.

دکتر رضوی پور رئیس جدید دانشگاه آزاد بناب نیز ضمن قدردانی از حسن نیت سازمان در واگزاری این پست گفت: دانشگاه آزاد بناب زمانی بعد از تبریز دومین دانشگاه مطرح استان بود اما چند سالیست مثل بسیاری از واحدهای دیگر بامشکل مالی و کاهش دانشجو مواجه شده است.

وی تاکید کرد: بعنوان یک عضو دانشگاهی با یک چشم انداز علمی و آموزشی با محوریت عدالت، محبت و همدلی تمام سعی خود را در تربیت نیروهای مخلص و در تراز انقلاب اسلامی خواهم کرد و بطور جدی از تبعیض و ویژه خواری جلوگیری خواهیم کرد.

انتهای پیامم/ جعفر کریم زاده