طلاب حوزه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان بناب امروز با تجمع اعتراضی و صدور بیانیه، اقدام گستاخانه توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

به گزارش انعکاس بناب عصر روز شنبه با حضور مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب ، امام جمعه، اساتید و طلاب این حوزه تجمع اعتراضی بر محکومیت احانت نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزار کردند.

بیانیه ی محکومیت به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهً لِلْعَالَمِینَ

اسلام دین رحمت و پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی صلی الله علیه و آله نماد رحمت و عطوفت در برابر مردم است. چه بسیار نمونه های لطف و مهربانی ایشان نسبت به عموم مردم در تاریخ ذکر شده است.
پیروان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و رهروان راستین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله همواره با الگوگیری از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله رحمت و برادری را برای همه انسان های عالم به ارمغان آورده اند.

توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه و سوزاندن مصحف نورانی قرآن کریم در سوئد، نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر است که با هدایت عوامل استکباری و در راس آن آمریکای پلید و صهیونیسم منفور صورت می گیرد.
اما اعتقاد راستین مسلمانان در این است که اهانت به یکی از انبیای الهی، مانند اهانت به تمام پیامبران و بی حرمتی به قرآن کریم، بی حرمتی به تمامی کتب پیامبران الهی است.
علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان بناب، ضمن ابراز انزجار شدید از این اقدام جاهلانه و بی‌منطق و محکوم نمودن آن، از آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی و همه انسان های بصیر جهان خصوصاً نخبگان آگاه و دلسوز دنیا انتظار دارند تا با محکومیت این اقدامات سخیفانه در پوشش آزادی بیان، با روشن گری و آگاهی بخشی، اقدامات قاطعانه در جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع را انجام دهند.

همچنین از مجامع حقوقی و قانونی‌ خصوصاً وزارت محترم امور خارجه‌ انتظار می‌رود، طبق قوانین بین‌المللی با این اقدامات موهن برخورد کنند.

والعاقبه للمتقین…

 

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده