كارگاه آموزشی آتش نشانی و اطفاء حریق شهرکهای صنعتی استان آذربايجانشرقي به ميزباني مجتمع فولاد صنعت بناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، کارگاه آموزشی آتش نشانی و اطفاء حریق شهرکهای صنعتی استان به میزبانی این مجتمع با حضور اساتید مجرب سازمان ایمنی و آتش نشانی، مسئولین Hse و آموزش شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقی به مدت ۳ روز از ۱۸ تا ۲۰ شهریور برگزار گردید.
این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی با سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق و همچنین سیستم‌های آتش نشانی و نحوه استفاده و کاربرد کپسول‌های آتش‌نشانی به صورت تئوری و عملی ویژه کارشناسان و سرپرستان شرکت های مستقر درشهرکهای صنعتی استان برگزار شد.
شایان ذکر است که در این دوره آمادگی مقابله با آتش سوزی ناگهانی، ارتقای سطح دانش کارکنان، نحوه اطفاء حریق و عکس العمل مناسب در شرایط اضطراری از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود.
گفتنی است که مجتمع فولاد صنعت بناب با دارا بودن یکی از مجهزترین مراکز آتش نشانی و اطفاء حریق با بهره مندی از پرسنل مجرب در این زمینه علاوه بر خدمات رسانی به خطوط تولید این مجتمع در سال های اخبر به شرکت های مجاور و همچنین در حوزه شهری در حوادث وآتش سوزی های بزرگ در کنارآتش نشانی شهرستان بناب حضور یافته و نقش تاثیر گذار و حیاتی را ایفا نموده است .
مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان یکی از شرکت های تابعه هلدینگ بزرگ گروه مالی گردشگری در حال حاضر با توان تولید بیش از دو میلیون تولید انواع مقاطع فولادی در قالب دو خط ذوب و ریخته گری قوس و القائی و همچنین ۷ خط نورد محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.