ظهر امروز همزمان با هفته دفاع مقدس جلسه شورای اداری با حضور مسئولان ادارات شهرستان در دفتر امام جمعه بناب ضمن دیدار با ایشان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام باقری بنابی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت ایام صفر و مصیبت آل پیامبر (ص) و با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام دفاع مقدس گفت: این ایام یادآور ماجرای عظیم و عبرت آموز می باشد که بعنوان تعیین کننده  و نجات بخش این روزهای جامعه ما خواهد بود.

امام جمعه بناب با اشاره به آیاتی از سوره بقره در رابطه با جهاد  در دفاع مقدس افزود: خداوند در قرآن فرموده اند همچان که نماز و روزه بر مسلمان واجب است، جهاد نیز برای آنان واجب می باشد که این جهاد تمام شدنی نیست و هر مدت که باطل جولان دهد، جهاد نیز در مقابل آن مبارزه خواهد کرد.

وی بقای امروز را مرهون دفاع مقدس خواند و گفت: دشمنان ما در اوایل انقلاب با خیال خام ما را با فداکاری ها و سختی ها آشنا کردندو خودشان هم این موضوع را نمی دانستند که ما را با این جنگ پخته تر می کنند و قدرتمندی امروز ما حاصل پخته تر شدن نظام انقلاب اسلامی در ابتدای تشکیل آن با وجود همین دفاع مقدس می باشد که اگر این جنگ نبود و ما پخته تر نمی شدیم و الان حمله میکرد  محکوم به شکست بودیم.

امام جمعه بناب به زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۸ سال جنگ تحمیلی تاکید کرد و افزود: جنگ تحمیلی ما را سازنده و قهرمان بار آورد و ما را از خواب بیدار نمودو خیلی چیزها را به ما یاد دادو ما را مقاوم تربیت کرد، برای همین ما باید شب و روز این روزها را گرامی داشته و در تاریخ زنده نگه داریم.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در طول ۴۰ سال و همچنین ناکارآمدی برخی مسئولین در طول این مدت گفت: در  هر مملکتی اختلاس گر و دزد هست و کشور ما نیز از این امر مستثنی نمی باشد در هر کشوری و در میان بشر خوب و بد هست و خواهد بود، رسانه ها و ما نباید آن را بزرگ جلوه کنیم و دستاوردها و فداکاری های نظام را با آنها خاموش کنیم و ما در هر فرصتی که امر به معروف و نهی از منکر می کنیم می گویند اختلاس ها را جمع کنید و … اینها هر لحظه به دشمن فرصت سوء استفاده را خواهد داد  که در  هر جوامع بشری هم موافق  و هم مخالف می تواند باشدکه ما باید شب و روز با این تخلف ها و خلافکاران مقابله کرده و جهاد پیشه کنیم و کاری نکنیم که دشمنان از آن به نفع خودشان استفاده نمایند.

وی در خاتمه از فرماندار خواست که در  برگزاری جلسات اداری به مدیریت زمان توجه بیشتری داشته باشند و وقت جلسات را در حداقل ممکن برگزار نمایند چرا که حاضرین جلسه مخصوصا مسئولین ادارات بیشتر بتوانند به مشکلات مردم  وقت بگذارند.

انتهای پیام/ جعفر کریم  زاده