▫️ظهر امروز با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس در شهرستان بناب گردهم آمدند.

 

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در این مراسم با اشاره به دستاوردهای دوران ۸ سال جنگ تحمیلی، گفت: دفاع مقدس موجب عزت کشور ایران شد، بعد از جنگ نیز هیچ وقت جمهوری اسلامی سرافکنده نشده و در تمامی میدان های سخت سرافراز بیرون آمده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در عین حال، پیروزی در جنگ تحمیلی را معجزه الهی دانست و گفت: کشور ایران تازه انقلاب کرده بود سپاه نیز تازه شکل گرفته بود و از طرفی بیش از ۱۰۰ ها گروهک مسلح از سوی دشمنان در داخل کشور کمین کرده بودند که جنگ در این وضعیت برای ما تحمیل شد.

وی تصریح کرد: در این شرایط سخت، دشمنان همه جانبه به یک نظام مظلوم هجوم آوردند تا خاک ایران را تصرف کنند، اما با مقاومت سخت رزمندگان و شهدای ما مواجه شده و در نهایت زمین گیر شدند.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی با بیان اینکه معنویت، هدایتهای حکیمانه امام خمینی (ره) و ایمان مخلصانه رزمندگان، عامل عزت جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بود، افزود: دفاع مقدس الگویی برای جبهه مقاومت شد و از این الگو بهترین بهره را بردیم.