همزمان با هفتم مهر ماه خبرنگاران انعکاس بناب با حضور در جایگاه آتش نشانی این شهرستان ضمن قدر دانی از زحمات و مجاهدت های آتش نشانان با رئیس این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش انعکاس بناب، پور عبدالکریم با اشاره به اهداف سازمان آتش نشانی گفت: حفاظت و سلامت افراد، جلوگیری از آسیب اموال، حفاظت از محیط زیست از جمله وظایف سازمان آتش نشانی است.

وی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی بناب بصورت تخصصی به مهارتهای اطفای حریق آشنا هستند گفت: با اعلام گزارش آتش نشانی توسط مردم تمام تلاش ما این است که با حضور خود در سریع ترین زمان ممکن از آسیب به جان و مال مردم جلوگیری بکنیم از طرفی انتظار ما از مردم فهیم بناب این است که تمام سعی خود را بر رعایت موارد ایمنی بخصوص موارد آتش زا را بکار گیرند.

رئیس آتش نشانی بناب با اشاره به افزایش آتش سوزی خودرو ها گفت: از تمامی رانندگان خواهشمندیم حتما خودرو های خود را  به یک کپسول اطفای حریق مجهز نمایند.

وی در خاتمه با اشاره به عملکرد ۶ ماهه سازمان آتش نشانی بناب گفت: در این  مدت ۹۵ مورد اطفای حریق، ۵۱ مورد  امداد و نجات، ۱۸ مورد صدور گواهی حریق و ۷۰ مورد مستقری از جمله عملکرد ۶ ماهه این سازمان در شهرستان بناب می باشد.

پور عبدالکریم با بیان اینکه ۱۸ نفر  در حوادث گوناگون توسط عوامل آتش نشانی از آسیب نجات یافته اند گفت: در عملیات های انجام شده در طی ۶ ماهه گذشته ۲ نفر فوتی و ۹ نفر مجروح در این مرکز به ثبت رسیده است.

رئیس آتش نشانی بناب با اشاره به اقدامات صورت گرفته در  راستای مبارزه با ویروس کرونا گفت: آتش نشانی بناب تا این لحظه بصورت مکرر نسبت به گند زدایی سطح شهر، اماکن عمومی و پاساژ ها اقدام کرده است تا حدالمقدور از شیوع ویروس کرونا جلوگیری گردد.

 

گفتنی است در خاتمه این دیدار خبرنگاران انعکاس بناب از تلاش ها و مجاهدت های آتش نشانان شهرستان بناب تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام/ ج