فرمانده انتظامي شهرستان بناب از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک ودستگيري یک نفر توزیع کننده خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب سرهنگ “سهراب شفقی ” در تشریح این خبر گفت:در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی دریافت گزارشی از امت حزب الله شهید پرور بناب مبنی بر اینکه یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند،شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودروی فرد دستگیر شده مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ شفقی با بیان اینکه یک نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یکدستگاه وانت پیکان توقیف شد،تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه ، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/جعفر کریم زاده